wtorek, 23 czerwca 2015

START

Let's begin! W końcu zebrałam się w sobie i postanowiłam założyć bloga. Mam już jakieś doświadczenie w tej dziedzinie, jako że mając lat 12 byłam zapaloną blogerką, piszącą głównie o psach i kotach, a także organizującą liczne konkursiki i sprzedającą brokatowe napisy za "komcie". Jest to więc wielki powrót po latach!
Może kilka słów o mnie i o blogu. Mam na imię Agata. W tym roku skończyłam technikum logistyczne. Jako że nie miałam dokładnie sprecyzowanych planów co chciałabym robić po szkole średniej, a perspektywa zakuwania przez kolejne 5 lat na studiach niekoniecznie napawała mnie entuzjazmem, postanowiłam zrobić coś lekko szalonego - wyjechać na drugi koniec świata i zostać amerykanko (czyt. wziąć udział w programie Au Pair w USA). Na blogu będę starała się przybliżyć tematykę tegoż właśnie programu, znajdziecie tu porady przedwylotowe jak i opowieści pisane prosto z USA. Sama uwielbiam czytać takie blogi, więc pomyślałam, że świetnie byłoby mieć takie swoje miejsce w sieci, gdzie mogę pokazać wszystko z mojej perspektywy. Z pewnością za kilka lat ten blog będzie niezwykłą pamiątką. Jednak nie będę ograniczać się tylko do tematu Au Pair - interesuje mnie także bardzo szeroko pojęty lifestyle.
Do następnego!  

                                       Agata

4 komentarze: